Store & find

Home / kserokopiarki / ROZWIĄZANIA / Store & find

Spersonalizowane zrządzanie dokumentami dla małych i średnich przedsiębiorstw store+find zapisuje wszystkie informacje firmy i udostępnia je za naciśnięciem przycisku.

W wielu firmach dokumenty i informacje gromadzone są w pudełkach, segregatorach i szafach. Z biegiem czasu nie tylko zajmują one coraz więcej miejsca, ale również odnalezienie konkretnych dokumentów pochłania wiele cennego czasu. Niekiedy zdarza się, że dokumenty giną bezpowrotnie.

Skuteczna administracja? Nic z tych rzeczy!

Jednym z rozwiązań może być system zarządzania dokumentami (DMS), który umożliwia skanowanie i przechowywanie wszystkich ważnych dokumentów, rachunków, faksów i e-maili.

Jednak, szczególnie w przypadku małych i średnich firm, koszt inwestycji w DMS i wymagane szkolenie pracowników jest często zbyt wysoki, a rozwiązania dostępne na rynku zbyt skomplikowane. W ramach store+find, Develop oferuje cztery wersje prostego w obsłudze przystępnego cenowo rozwiązania, które zostało stworzone specjalnie z myślą o małych i średnich firmach.

 

FOLDER